CP成為基恩之家傳道人見證分享

2024年3月24日,在上主,眾基恩之家肢體及各地友好的見證下,非常感恩被授職成為基恩之家傳道人,希望能夠同基恩肢體們互相成長,互相學習,互相敬拜。

我個人在一個中產家庭長大,媽媽在一所
傳統保守教會中敬拜,當時爸爸是相信民間宗教,數年前決志歸主。我個人信仰成長,由小學開始經歷天主教,中學的路德宗,英國聖公會到今日的基恩之家,當中認識及學習到不同宗派及教會的獨特歷史,創立時的文化背景,神學觀及宗派間的智慧,尊重同理解每個宗派及教會,發掘同探索佢哋嘅寶藏。

我在中一嘅時候開始意識到自己對同性有好感,但礙於在當時保守教會學校文化中成長,被教導及灌輸「同性戀是罪」,因此當時唔願意去面對真實的自己及內在嘅渴望,極力否認自己嘅情感同壓抑自己,當中經歷好多痛苦同掙扎,精神同情緒唔係好健康。

2009年我在英國學成回到香港,當時在外國有好多同志友善教會,因此我好奇地在網上搜尋香港有冇歡迎及接受同志嘅教會,搜尋第一個結果就出現咗‘基恩之家’!我當時膽粗粗就返左基恩之家,同基恩結下呢個緣份,展開左我人生一個重要嘅屬靈旅程。

我返到基恩由一名平信徒開始,到2015年成為基恩同工一同參與上主嘅同志事工,由行政事奉慢慢服侍上主嘅教會,到學習領詩事奉,帶領伴侶小組,短暫離開基恩走到社區去建立以公共神學為理念嘅「公共教會」同學習講道。當中可以看到好多由上主而來嘅恩典及帶領,上主藉着唔同人同事在我生命之中加力,在我能力有限嘅時候有一班好好嘅同工一齊同行,有牧者喺當中嘅支持同教導。

我個人生命在基恩得到改變及成長,在當時的牧者教導下,我開始學習靈修,每天花30分鐘同自己嘅身體,自己嘅內在情緒及大自然去溝通和復和。在牧師嘅鼓勵下,我開始接觸沙維雅家庭輔導,了解來自原生家庭,學校,教會及社會對自己造成嘅傷痛及影響,在沙維雅輔導旅程及在基恩門徒訓練101-401課程中,我由一個扭曲嘅生命,到生命得到改變,醫治,釋放,最後學習接納自己,我嘅生命更加圓滿,感受到上主愛同志,上主愛我呢個生命,我是上主嘅寶貝!

我更在基恩之家找到我生命中另外一半,經歷了6年嘅愛情長跑,我同伴侶在2017年拉埋天窗,在英國註冊結婚,2018年在基恩舉行祝福禮,感恩有雙方的屋企人,朋友,教友肢體一同出席,當中可以看到上主給予我哋同志有好多好多嘅恩典同祝福。

有肢體問我,其實傳道人係做啲咩㗎?其實就好似當時嘅耶穌,我同肢體同行,喺佢哋無助軟弱嘅時候陪伴,憂傷嘅時候同佢飲泣,帶領佢由黑暗中見到光明。我相信上主創造每個人都係美好,生命只係被社會同原生家庭影響而被扭曲,因此睇唔到自己美麗嘅彩虹。我相信每個人都可以返到上主原原本本美好創造嘅本相,可以快樂地活出真誠嘅生命,在世界發光發亮,彰顯基督的生命同馨香。

**CP 現為基恩之家傳道人及伴侶小組組長